Brev:
En positiv note...
26. oktober 2010
Alder:
3 år
En positiv note...
Hej Helen
Jeg skrev til dig vedr. Daniels spiseværings problemer for lidt tid tilbage.
Jeg vil bare lige fortælle dig, at den er stoppet lige så pludselig som den opstod.
Nu spiser han bare, hvad der bliver stillet foran ham - uden brok! ;o)
Jeg er faktisk helt imponeret over hans nye spisefornøjelse.
Han smager på det og kan han ikke lide det, så er det okay med os - men bare det at han prøvesmager det, før han takker nej ... det er simpelthen bare en fryd.
I dag havde vi lavet Thai inspireret mad og det var sådan moderat stærkt - men han bad selv om at få lov til at smage det og så skal jeg ellers love for, at der røg noget ned i løgneren. Han spiste, så man skulle tro han blev bestukket ;o)
Jeg eller vi er bare så glade og det hele kom søndag som efterårsferien sluttede her i det lille hjem.
Mor er ikke frustreret mere - mor er STOLT ;o)
Varme tanke i en kølig årstid fra
Charlotte