Svar: En positiv note...
26. oktober 2010
Alder:
3 år
Kære Charlotte
Tak for dit brev, som jeg har valgt at lægge på siden. Jeg ved at rigtig mange forældre sidder fortvivlet, når deres børn ikke vil spise og derfor er det rigtig dejligt at få en lille solstråle historie, om at det rent faktisk kan lykkes :)
- også nogle gange nærmest helt af sig selv!
Og så er det ganske rigtigt at krydret mad og her f.eks. Thaimad ofte er et hit hos børn. De kan rigtig godt lide at maden smager af noget.
Så rigtig dejligt at høre og fortsat god appetit :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske