Svar: Er løbet kørt?
13. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Kære lidt nervøse mor
Nu tager du det helt roligt. Den pige du beskriver stortrives i bedste velgående:o)
Du ammer jo fortsat, så din datter får stadig de gode stoffer fra mælken. Hendes gniden i øjnene er helt naturligt og det har intet med allergi at gøre. Små børn gnider deres øjne, når de er trætte eller måske kede af det.
Du oplever hende som sulten og skriver at hun også allerede har fordoblet sin fødselsvægt. Fortsæt du med grøden. Hvis du har det bedre med det, så kan du evt. lave grøden på din egen mælk, så gør du det i hvert fald så godt som muligt.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske