Brev:
Grød med vand eller mælk
30. oktober 2010
Alder:
4 mdr.
Grød med vand eller mælk
Hej Helen,
Jeg er gaaet igang med at give baby paa 4 mdr og to uger skemad - iflg. din anbefaling tidligere ang. hvad jeg skal starte med at give - det gaar rigtig godt - baby er VILD med skemad ;)
Mit spoergsmaal er: kan jeg godt bare blande groeden med vand eller skal det vaere med modermaelk?? - finder det lidt svaert at fa tid til at malke ud for at lave groeden? Jeg taenket at naa han stadig kun faar saa forholdsmaessigt lidt groed og da jeg ammer temmelige mange gange i doegnet - kan det vel vaere nok at blande groenden med vand eller??
Tak
Lone