Brev:
Hyppige opvågninger om natten
30. oktober 2010
Alder:
4 mdr.
Hyppige opvågninger om natten
Hej Helen,
Min baby paa 4 mdr er pludselig begyndt at vaagne hver 2. time hele natten! Han vaagner meget pludseligt og hurtigt og ligger og klynker og "hyperventilerer" med helt aabne oejne! Nogle gange kan jeg klare at faa ham tilbage i soevn med sutten - men kun om jeg ogsaa holder ham i haanden.
Ellers maa jeg amme for at han falder i soevn igen! eller evt. tage ham op og vugge ham lidt for at han sover igen for at vaagne naesten praecis to timer efter... ved ikke hvordan jeg kommer ud af denne fase"
TAk
Lone