Brev:
Stadig natteroderi - 10 mdr.
31. oktober 2010
Alder:
10 mdr.
Stadig natteroderi - 10 mdr.
Kære Helen...
Mange tak for dine breve.... Syntes alt i alt det kører okay med Frederik, men har STADIG det store problemer om natten.....
Han kommer i seng mellem 19:30-20 og vågner herefter ved 2-4 tiden total ulykkelig og kan ikke nøjes med hånd, sut eller lulles i søvn ender med han kommer ind i vores seng og til tider også får flaske ;-( inden for dette kan vi have været hos ham mellem 2-10 gange for at give sut eller "vende" ham.
Som skrevet tidligere har han fra dag 1 sovet fantastisk og selv..... Starter i dagpleje imorgen mandag og mor starter job 22 november og trænger virgelig til sin søvn...... han er begyndt at gumpe sig på numsen og kommer frem og er i alt DEJLIGT, men også inden dette havde vi søvn problemer hvad gør vi ????
Knus Frederik´s Mor