Brev:
Rosiner - 15 mdr.
1. november 2010
Alder:
15 mdr.
Rosiner - 15 mdr.
Hej Helen!
Jeg var lige sammen med en flok mødre i dag, hvor der var meget delte meninger om, hvormange rosiner vores unger må få i løbet af en uge. Troede selv det er omkring max 50 gram, er det korrekt?
Jeg troede egentlig også, at denne begrænsning kun gælder til ungerne er tre år, men kan høre, der også er delte meninger om det.... Hvor længe gælder begrænsningen? Og hvorefter er det egentlig, de ikke bare må spise løs?
Med venlig hilsen
DM