Brev:
Væskeindtag - 9 mdr.
8. november 2010
Alder:
9 mdr.
Væskeindtag - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg har en dejlig sund og rask pige på næsten 9 mdr.
Hun spiser mere eller mindre det samme som resten af familien og ammes nu kun morgen og aften, men jeg er simpelthen i tvivl om, om hun får væske nok....
Jeg forsøger udelukkende at lade hende drikke af kop og tilbyder hende ofte noget at drikke. Nu overvejer jeg dog at tilbyde hende noget modermælkserstatning i en tudekop eller sutteflaske så jeg ved at hun får nok... Hun er nogenlunde til at drikke af kop skal jeg lige tilføje, men jeg synes bare ikke at hun drikker særlig meget.
Hvor meget væske skal sådan en lille en have?
Hun får vælling i sutteflaske til natten og drikker nemt 180 ml.
Hvad synes du jeg skal gøre?
Med venlig hilsen
Lene