Brev:
Sovetid - 23 mdr.
12. november 2010
Alder:
23 mdr.
Sovetid - 23 mdr.
Hej Helen
Nogle aftener er det svært, at få Emilie til at falde til ro, selvom hun egentlig burde være træt.
Vi går med hende, læser/kigger i bog, lægger hende i vores seng sammen med en af os, sidder ved siden af hendes seng etc.
Hvad kan vi gøre bedre?
Venlig hilsen
Gitte