Brev:
Gulerødder, hårde æbler mm.
14. november 2010
Alder:
16 mdr.
Gulerødder, hårde æbler mm.
Kære Helen
Så er jeg tilbage efter lang tid. Her lige et af de små men alligevel store spørgsmål der spøger hos mig, og som ofte er anledning til diskussion i familien... og som af og til resulterer i at jeg får rollen som den lettere hysteriske mor :-), fordi jeg holder igen med det.
JO, det drejer sig om August på ca 1,5 år. Han har kun fortænder og en enkelt kindtand i den ene side. Jeg mener derfor stadig vi skal passe på med gulerødder, hårde frugter (hårde æbler og pærer osv), mandler etc. Men hvad siger du,.. er det mig der er hysterisk? Eller hvad er rettesnoren i den alder?
Glæder mig som altid til dit svar
Kærlig hilsen
Jane