Brev:
Forfærdelige nætter
14. november 2010
Alder:
10 mdr.
Forfærdelige nætter
Hej Helen
Nu er vi her igen.....
Det går super med maden ENDELIG, men tilgengæld vågner vi stadig om natten, nu total hissig vil hverken ligge eller sidde hos mig og de sidste nætter har jeg måtte lade ham græde lang tid "15-20 min" for derefter at tage ham op, får lille flaske igen og sover, men han er vågen 2 timer...... kommer i seng ved 18-18:30 kan ikke holde ham længere efter vi er startet i dagpleje....
Kan dette BARE være alt det han oplever for tiden og endnu en fase eller andet jeg kan gøre.....
Knus og TAK for alle dine breve