Brev:
Modstand på at sove
15. november 2010
Alder:
2 år
Modstand på at sove
Hej Helen.
Mit barn er blevet 2 nu. men har pludselig fået en stor modstand på at sove. han bliver ved med at sige, jeg vil ikke sove, jeg vil ikke sove osv.
Før har jeg kunne gå ind med ham og være der til han faldt til ro. men nu vil han slet ikke falde til ro selvom jeg er der. han bliver helt panisk når han finder ud af det er det han skal.. hvad kan vi gøre?
Det tager ml. 1 1/2 til 2 timer at putte ham nu.. og det er ved at være rigtig trættende!!
Med venlig hilsen
Iris