Brev:
Powernaps
19. november 2010
Alder:
4 mdr.
Powernaps
Hej igen Helen!
Vores datter er lige knap 20 uger gammel og i løbet af dagen sover hun kun af en halv times varighed ad gangen. Jeg har hørt at det er normalt i denne alder, men burde der ikke også være en lidt længere lur engang efter middag?
Vi har prøvet at vugge barnevognen, når hun vågner, for at se om hun kan sove videre, men ofte er hun sulten og bliver meget sur over at blive puttet igen bagefter. Hun nærmest sulten hele tiden for tiden. Hun spiser ca. en gang i timen. Det er kun en sjælden gang imellem, at hun sover et par timer ad gangen.
Hvornår begynder denne periode med powernaps at forsvinde?
Synes nemlig ikke jeg bruger dagen på andet end at putte, tage hende op og give hende mad. Hun bliver nemlig også træt inden for en time igen efter hun er vågnet, da hun kun sover så korte lure ad gangen.
Håber du kan hjælpe?
Mange hilsner fra
Sara.