Brev:
Kvoter for røget fisk?
20. november 2010
Alder:
17 mdr.
Kvoter for røget fisk?
Hej Helen.
Et kort spørgsmål: Er der nogen kvoter på, hvor meget (eller rettere lidt) røget fisk børn må få?
Min søn er vældig glad for røget forel og også røget makrel - men da han i forvejen har en lidt sart mave og han også får movicol mod forstoppelse, så er jeg meget påpasselig med bare at give ham alt det, han har lyst til ...
Hilsen