Brev:
Mad sidder fast i ganen
22. november 2010
Alder:
7 mdr.
Mad sidder fast i ganen
Kære Helen!
Når lillesøster spiser mad med bid sætter det sig ofte fast i ganen på hende. Er det normalt og er der noget man kan gøre for at hjælpe hende til at få det rigtigt ind?
Hun er begyndt at lukke munden for al mad med ske så det er lidt en svær periode lige nu. Hun vil meget gerne sidde med noget selv og er meget interesseret i det vi andre spiser, men det er jo synd for hende når det sidder fast og hun bliver ked af det.
Vi havde ikke dette problem med storesøster så vil vel egentlig bare høre om det er normalt eller om det er noget der skal undersøges nærmere. Hendes gane virker lidt "dyb" og hendes tunge er ikke så lang, måske det har noget at sige?
Tak for svar.
Med venlig hilsen
Susanne