Brev:
Amning, hvordan gør jeg?
22. november 2010
Alder:
0 mdr.
Amning, hvordan gør jeg?
Hej Helen.
Til at starte med vil jeg lige fortælle dig at jeg blev scannet i torsdags, og vi fik at vide at vi venter en sund og rask dreng. :-D
Jeg har lige et par spørgsmål omkring amning.
Nu er det jo godt nok ikke den første jeg venter, men dengang jeg fik min datter Mille, der prøvede jeg at amme, men det gik slet ikke, og jeg kunne ikke rigtig få hjælp nogen steder.
Så efter 1 mdr gik jeg over til MME og fik jordens dejligeste glade, stille og rolige pige. :)
Med mine 2 drenge, Mathias og Mikkel, der ved jeg ærlig talt ikke rigtig hvad der har holdt mig fra at prøve, men der er jeg bare gået direkte til MME, til trods for at alle var efter mig, fordi jeg ikke ammede dem.
Men jeg har dog altså 2 sunde og raske drenge med mod på livet idag. :)
Men denne gang, med den lille nye dreng når tid kommer, har jeg virkelig rigtig meget lyst til at amme. Få en rigtig god og velfungerende amning igang.
Min kæreste støtter mig 100% i mit valg, som han har gjort det de andre gange også. Men til trods for det er mit 4 barn jeg venter nu... Så ved jeg simpelthen ikke hvordan jeg gør.
Self ved jeg godt at han skal lægges til brystet osv, og nogen af mine veninder med børn, siger at det er utroligt at JEG kan spørger om hvordan man gør.
Men... Hvad nu hvis det ikke fungere? At det blir ligesom med min datter?
Det var sådan en stresset mdr med min datter, hun græd, jeg græd... Har ikke lyst til at gentage det.
Ved ikke om du kan finde hoved og hale i mit brev, men jeg håber at du kan dele dine tanker omkring dette med mig.
Vil helst ikke miste lysten til at ville, inden at den lille ny er kommet til verden.
Hilsen den ventende mor.