Brev:
Jeg vil gerne tabe mig - 18 år
14. juli 2004
Alder:
18 år
Jeg vil gerne tabe mig - 18 år
Hej, jeg desperat og vil SÅ gerne tabe mig.
Jeg er omkring 173 cm og vejer 85 kilo.
Jeg spiller meget computer og grunden til at jeg ikke laver nogen sport er fordi jeg er flov over min numse. Den er lidt for stor.
Hjælp mig!