Svar: Jeg vil gerne tabe mig - 18 år
14. juli 2004
Alder:
18 år
Hej med dig
Som du selv er inde på, så ved du jo godt hvor problemet ligger,- du sidder for meget ved computeren og motion er vigtigt, når man vil tabe sig. Det handler generelt om at forbrænde flere kalorier end man indtager.
Hvis du søger lidt videre på siden her, så ser du hvad jeg ellers har svaret andre, som har samme problem.
Du kan også gå ind på siden: slankedoktoren.dk hvor du har mulighed for at få 'skræddersyet' en plan som passer på dig.
Fortsat held og lykke med det.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske