Brev:
Guide til babymad
29. november 2010
Alder:
6 mdr.
Guide til babymad
Hej Helen
Vil høre vedr. den praktisk guide til babys første mad, som følger med hvis man køber en Bamix stavblender, om man kan købe guiden for sig selv??
Jeg har fået blenderen i gave inden jeg fødte, men jeg mangler virkelig hjælp til opskrifter og hvad jeg kan give min datter på 6 mdr. at spise for at stimulere hende smagsmæssigt og forebygge kræsenhed.
Hun har nu i 1 mdr. fået 3 gange skemad, både grød, frugtmos og grøntsagsmos. men det er ligesom om det er begyndt at kede hende, så hun spiser ikke så meget mere.
Evt. om du kan anbefale andre opskriftsbøger med babymad??
Hilsen