Brev:
Vænne til barnevogn
17. december 2010
Alder:
3 mdr.
Vænne til barnevogn
Hej Helen.
Mange tak for dine tidligere svar som har været meget brugbare.
Har endnu et lille spørgsmål, hvor jeg gerne vil høre nogle ideer og tanker fra dig.
Min lille datter vil ikke være i sin barnevogn, de første to måneder sov hun der med glæde og nu skriger hun så snart hun bliver pakket ind i liften og hvis hun er faldet i søvn inden skriger hun så snart hun vågner op. Har prøvet flere huer, soveposer osv.
Har du nogle ideer til hvad jeg kan gøre for at vænne hende til den?
Venlig hilsen
A