Brev:
Vælling - hvornår stopper man?
15. juli 2004
Alder:
20 mdr.
Vælling - hvornår stopper man?
Hej
Vores søn er 20 mdr og får stadig en flaske om aftenen.
Vi fortynder den, så han kun får det halve pulver i forhold til det der normalt skal i til 200 ml.
Jeg tror ikke det er noget problem at tage den fra ham, men hvorfor skulle vi? Er der en god grund.
Han spiser fint i løbet af dagen.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mette