Brev:
Vågner i løbet af aftenen
19. december 2010
Alder:
7 mdr.
Vågner i løbet af aftenen
Hej Helen!
Tusind tak for dit brugbare svar, vi fik for en uges tid siden. Vi er nu ved at skubbe Albertes rytme, så hun kommer tidligere op og tidligere i seng. Vi vækker hende om morgenen klokken 7:30 og så følger hun din "tidsplan" ret godt i løbet af dagen.
Om aftenen ligger jeg hos hende indtil hun falder i søvn. Hun ligger i sin seng, der står op af vores (bedside crip). Hun bliver ammet og nusset, og sover i løbet af 15-20 minutter.
I løbet af aftenen, typisk en time efter hun er blevet puttet, vågner hun med gråd. Det kan virke som om hun tror vi har forladt hende. Vi er nødt til at tage hende op og trøste hende, for at få hende til at falde til ro. Dette sker flere gange indtil vi går i seng ved 23-24-tiden.
Så mit spørgsmål er, hvordan vi hjælper hende til at få en god sammenhængende søvn i løbet af aftenen?
Hilsen