Brev:
Søvn, ændre middagslur
20. december 2010
Alder:
2 år, 9 mdr.
Søvn, ændre middagslur
Hej Helen
I denne travle juletid, får du lige et kort spørgsmål :-)
Vores søn på 2,9 år sover som følgende:
Puttes kl. 20, sover lur fra 12.30 - 15.00 og vågner kl. 5.15.
Vi synes at det er ret tidligt han vågner - og synes ikke vi kan putte ham senere, men kan man med fordel evt. justrer på middagsluren?
Hvornår er de gamle nok til at undvære den? Han kan jo ikke undvære den nu, hvor han vågner så tidligt, men sov han et par timer mere, kunne han måske?
Rigtig god JUL :-)
Med venlig hilsen
Anja