Brev:
Er flasken om natten nødvendig?
28. december 2010
Alder:
7 mdr.
Er flasken om natten nødvendig?
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar til mine spørgsmål, men har lige en lille ændring. Hvis man nu skulle springe flasken over om natten, hvornår skal hun så have den mælk istedet for?
Nu ser hendes plan sådan ud.
kl. 06.00 får 100 ml i flaske og står op.
kl. 07.30 får yogurt til morgenmad efterfuldt at knækbrød (har prøvet med diverse grød men hun vil simpelthen ikke have det..
kl. 08.30 kommer ind og sover formiddagslur.
kl. 11.30 får rugbrød.
kl. 14.00 får 200 ml i flaske og sover eftermiddagslur. Står tit og ofte først om kl. 16.30 og hvis det er tilfældet for hun ikke eftermiddagsmad men først aftensmad kl. 17.30
kl. 17.30 får aftensmad. Spiser det samme som os.
kl. 19.00 får 230 ml i flaske og puttes til natten.
kl. 01.00 får 230 ml i flaske når hun vil have det. Har mit vække ur til at ringe da hun ikke selv vågner om natten for at få mad (kun ganske sjældet) Er det nødvendigt med denne flaske?? Nogen gange vil hun slet ikke have den og det endeste jeg opnår ved det er at jeg får hende vækket..
Hilsen mor til 2