Brev:
Agurk
28. december 2010
Alder:
7 mdr.
Agurk
Hej Helen.
Jeg har læst flere gange, at du anbefaler agurk som noget, babyen kan spise selv/gumle på i den aldersgrupper, som min baby er, 7 måneder.
Hun spiser kun grød/mos, men jeg vil gerne begynde at give hende noget, hvor hun selv putter det i munden. Hvordan gives agurkestykkerne? Hvor store stykker? I små firkanter eller strimler eller skriver? Fjernes kernerne?
Hvor jeg bor i udlandet er agurkerne ret faste, såkaldte kernefri agurker, men jeg går ud fra, at de også kan bruges?
Med venlig hilsen
Udlandsdanskeren