Brev:
Sove ude - 4 mdr.
28. december 2010
Alder:
4 mdr.
Sove ude - 4 mdr.
Kære Helen.
Har læst lidt forskelligt omkring det at ligge sit barn ud at sove, i det her vejr.
Nanna kan nemt snuppe 3 timer i træk i barnevognen. Men kan ikke finde ud af, om det er for meget? Jeg har temperaturmåler i alarmen. Den bipper hvis der bliver minus 8 grader.. Indtil nu har hun vel sovet ude i ca. minus 5.
Hun står i carporten i læ og er pakket godt ind. Synes hun er fin varm, pånær i ansigtet og selvfølgelig næsen. Som oftes er hendes hænder også varme, men ind imellem kan det selvfølgelig være svært at få hende til at holde dem under dynen. Hun har uldluffer på.
Hun er stadig ligesom rullet ind i dynen og har først et tæppe pakket omkring sig. Jeg har en voksipose, men da hun stadig ligger i liften, bruger jeg endnu ikke den.
Hvordan skal jeg forholde mig til det her vejr og lade hende sove ude?
Venlig hilsen
Jannie