Brev:
Er det normalt med de opvågninger?
2. januar 2011
Alder:
9 mdr.
Er det normalt med de opvågninger?
Hej Helen.
Tak for svar, jeg er i fuldgang med at fuldføre det du har skrevet til mig.
Jeg er lidt i tvivl om det jeg gør er godt nok og om det her natteroderi stopper i den sidste ende.
Min datter på 9 mdr ammes klokken 19.30 ca og bliver lagt i egen seng på eget værelse. Bliver ammet igen kl 23-24 ca inden jeg går i seng. Hun vågner ofte og næsten samme tid hver nat kl 2. Jeg eller min mand trøster hende indtil hun falder til ro.
Så kan hun godt vågne igen kl 4 el 5 og der har vi taget hende ind i vores seng hvor jeg har ammet hende. Er det forkert at tage hende med ind i vores seng og er der gået for kort tid imellem amningerne.
Er efterhånden lidt træt og er nervøs for at det ikke holder op da jeg skal starte på jobbet om 2 måneder. Hun bliver ammet 3 gange om dagen.
Er det normalt med de opvågninger? Da hun sov i vores soveværelse var jeg vandt til at bare give hende brystet når hun sagde den mindste lyd.
Håber ikke det er alt for forvirret.
Hilsen Belinda