Brev:
Plan for min datters dag - 7 mdr.
2. januar 2011
Alder:
7 mdr.
Plan for min datters dag - 7 mdr.
Hej Helen.
Mange tak for dine seneste svar, de har været meget brugbar. Og 1000 tak for den køleskabs guide du sendte mig. Den er bare super at have ved hånden når jeg er i tvivl om hvad hun må få at spise hvornår.
Jeg har behov for lidt mere hjælp fra dig. Om en lille måneds tid d.25/1 skal min datter starte i pasning. Der er hun næsten 8 mdr. jeg vil meget gerne have en plan over hvordan jeg skal arbejde mig frem til det, med hensyn til mad (str. Pr. portion), amning og søvn. Jeg har fået en plan fra dig tidligere og vores dag følger den nogenlunde.
Kl. 5 kommer ind i vores seng ammes og sover videre.
Kl. 7:30 vækker jeg hende og vi ligger og hygger lidt.
Kl. 8 havregrød med frugtmos vand af kop
Kl. 10 ammes og puttes til formiddag.
Kl. 11:30 vækker jeg hende og hun for lidt bondebrød med leverpostej, flerkornsgrød + vand af kop
Kl 14. ammes og puttes til eftermiddag.
Kl . 16:30 vækker jeg hende, for lidt frugtmos og frisk frugt i hånden. Vand af kop
Kl. 17:30 grøntsagsmos med kød, vand af kop
Kl. 19:30 200ml. vælling og puttes
Kl. 22. ammes
Jeg vil meget gerne have stoppet amningen om dagen helt hvis det er muligt, da jeg har nogen meget lange arbejdsdag engang imellem.
Ser frem til at høre fra dig