Brev:
At fjerne brystet før baby sover
3. januar 2011
Alder:
8 mdr.
At fjerne brystet før baby sover
Kære Helen,
Tak for dit hurtige svar og altid nærværende og vedkommende måde at svare hver enkelt af os :o) Jeg har et lille tillægsspørgsmål:
Sebastian spiser godt til ved brystet, helt til han sover. Hvis jeg venter med at trække brystvorten ud af munden på ham, til hans sutten aftager, så sover han altså allerede (men søger nogle gange brystet alligevel). Så mit sprøgsmål er:
Hvis jeg skal tage brystet fra ham, inden han sover, bliver det så ikke også inden han er ordentlig mæt og færdig?
Og hvad gør jeg så - ammer mens han er helt vågen (fx efter luren og om morgenen) og skiller søvn og mælk fuldkommen ad?
Kærlig hilsen
Jenny