Brev:
Flaske og MME skift
4. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Flaske og MME skift
Hej Helen!
Rigtig godt nytår til dig !!!!
Endnu engang har jeg brug for din expertise...
Tvillingerne er nu hhv. 4600 gr og 4300 gr. De drikker NAN 1 og får mad fortsat ca 8 x i døgnet. Jeg kommer i 120 ml pr gang og nogle gange drikker de det helt - aften og morgen samt nogle andre gange. Jeg ved godt, at det er lidt meget, men de virker så sultne!
Der altid en lille bøvs i klemme og derfor tænkte jeg om det kunne være smart at skifte fra NAN til Allomin???
Er den bedre for maven til de små?
Mange tak på forhånd
Med venlig hilsen
tvillingemor, som analyserer alt og vil det bedste for sine børn :-)