Brev:
Rytme for 8 ugers twins
4. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Rytme for 8 ugers twins
Hej Helen,
Tvillingerne er nu 8 uger og de trives.
Det jeg har tænkt på er, om der er vis rytme jeg kan indføre...
Eller er det for ambitiøst for deres alder?
Vi står op kl 7-8, efter de har fået mad- skifter tøj, pusler og går i stuen
Her ligger de/ er på armen/ skråstol- lidt/ lave gymnastik:-))) ligger på maven, træne nakkemuskler mm. Nogle gange falder de i søvn pg tager en power nap på ca 45 min.
Efter maden kl 10-11, går de i barnevogn og sover ca 2 times tid.
Spiser igen ved 13 tiden, nogle gange falder de lidt i søvn, men ikke noget lang lur.
Så kører vi tur i barnevognen kl 14-15 og de sover ca 1 time.
Kl 17 starter "showet"- drengen skriger og er urolig indtil ca kl 21- det varierer, nogle gange kører jeg tur igen ved kl 18 bare for at afværge urolighed.
De sover godt og uden problemmer ml 21-7- de spiser hver 3-4 time døgnet rundt...
Helen, er det muligt at få struktur på dagen?
Jeg føler, at jeg kan ikke holde dem vågne for at ikke være urolig om aften.
Hvad vil du foreslå?
Med venlig hilsen
Tvillingemor