Brev:
Mad til 10 måneders barn
5. januar 2011
Alder:
10 mdr.
Mad til 10 måneders barn
Hej Helen
Hvor store portioner skal et barn (pige) på 10 måneder spise ?
Det er meget forskelligt hvor meget rugbrød hun spiser til frokost, men oftest kun en halv skive.
Hvad er så bedst at give hende istedet for ?
grød ? eller andet ?
Må jeg give hende lun sødmælk i flaske ?
Med venlig hilsen
Inger