Brev:
Grødstart - 5 mdr.
5. januar 2011
Alder:
5 mdr.
Grødstart - 5 mdr.
Kære Helen
Min datter er efterhånden 5 ½ måned gammel, men vi er endnu ikke begyndt på grød. Årsagen til dette er, at hun ikke har haft behov for det og heller ikke udvist den store interesse for vores mad.
Vi regner med at påbegynde med grød om et par uger, dvs. lige inden hun bliver 6 måneder. Er det ikke ok?
Hvilken slags grød er det bedst at begynde med og på hvilket tidspunkt af dagen?
Med venlig hilsen
Juli-moderen