Brev:
Flaskestart
5. januar 2011
Alder:
5 mdr.
Flaskestart
Kære Helen
Da jeg snart begynder at arbejde, skal vores datter til at have flaske.
Jeg har hele tiden af min sundhedsplejerske fået at vide, at vi for alt i verden skulle undgå at give flaske mens jeg stadig ammede. Nu har jeg imidlertid læst, at det kan blive et problem at lære hende at drikke af flaske, når hun ikke tidligere har prøvet det.
Har du forslag til, hvordan hun bedst lærer det?
Med venlig hilsen
Juli-moderen.