Svar: Hjælp min datter på 8 år
15. juli 2004
Alder:
8 år
Kære A
Det er meget svært for mig at rådgive dig ud fra dit brev. Det kræver at man kender jeres lille familie, for at kunne rådgive bedst muligt.
Der er tilsyneladende også problemer i skolen, siden du er kaldt til samtale der. Du må vente og høre hvad de siger der. Alt efter hvad I finder frem til på mødet, så kan det være en god idé at du henvender dig til kommunens PPR afdeling (pædagogisk-psykologisk rådgivning). Du kan også henvende dig til sundhedsplejen. Der er en sundhedsplejerkse tilknyttet skolen, som din datter går på, og måske kender du en sundedsplejerske fra din datter var lille.
Jeg tror det bedste du kan gøre er at snakke med nogen, som kan møde både dig og hende.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske