Brev:
Madplan baby
7. januar 2011
Alder:
7 mdr.
Madplan baby
Hej Helen,
Min mindste er nu 7 mdr og blevet ret god til at spise med ske.
Indtil nu har jeg indfoert groed som frokost, frugtmos som eftermiddagsmad og "aftensmads-mos" som ja, aftensmad. Han faar bryst morgen, formiddag, efter eftermiddagsfrugt og som godnatdrik - og ja, derudover et par gange om natten - han vaagner saa mange gange stadigvaek og indimellem maa jeg ty til bryst for at faa ham tilbage i soevn - men det er jo et andet "problem".
Nu er mit spoergsmaal:
Aftensmaden spiser han meget lidt af - han kan godt lide det ser det ud til, men det virker som om han er for traet til at spise det paa det tidspunkt og hellere vil have bryst - saa han spiser kun lidt og jeg maa stoppe - men naar jeg saa laegger ham for at skifte ham er han i fuld vigoer igen 10-15 min.... - men dog traet og vil have bryst. Skal jeg mon aendre paa maden i loebet af dagen? skal jeg i stedet for give groed til aftensmad eller?
Og ja, nu hvor jeg spoerger - hvad er dit forslag til at faa ham til ikke at vaagne og ville have bryst flere gange om natten?
Samtidig: Hvornaar skal jeg introducere flere maaltider, altsaa morgenmad? og hvad foreslaar du som den foerste morgenmad?
TAK
Med venlig hilsen
lone