Brev:
Lære at komme i seng samt sove selv
8. januar 2011
Alder:
18 mdr.
Lære at komme i seng samt sove selv
Hej Helen,
Jeg er har tidligere været utrolig glad for din hjælp hjemmefra og jeg må nok indse, at jeg har virkelig brug for dig igen.
Min søn på 18 mdr. har endnu ikke fået godt soverytme. Han sover hos mig og jeg kan pt. sjældent få ham i seng. Han har haft en lang periode, hvor jeg kunne få ham i seng kl. 20.00 - ved at jeg sad i sengen med ham også når han faldte i søvn, så forlod jeg soveværelset.
Jeg vil rigtig gerne nu, at han lærer at blive glad for hans seng - således, at han kan komme i seng hver aften og sove selv og gerne hele natten. Er det ikke på tide?
Jeg tror han drømmer meget om natten for der kommer mange piv fra ham i løbet af natten i denne periode.
Hvad gør jeg?
Hilsen
Selma