Brev:
Aftenputning og putning generelt
10. januar 2011
Alder:
3 mdr.
Aftenputning og putning generelt
Hej Helen.
Jeg har en dejlig datter på 3½ måned. De første 2½ måned sov hun på arm, det er hun nu vænnet fra således at hun får flaske og falder hen på arm, hvor hun sommetider vugges lidt og bliver så lagt for sig selv.
Mit spørgsmål i forhold til det er hvordan og hvornår jeg bør arbejde hen imod at hun kan ligges uden at falde hen på arm? Men spørgsmålet går især på hvad jeg skal gøre, hvis jeg forsøger at få hende til at falde i søvn for sig selv bliver hun ofte meget ulykkelig. Har forsøgt mig med at ligge en hånd på hende og synge for hende osv.
Fra 19.30-21 har hun ofte sin ulvetime, her bliver hun virkelig træt og pylret, det er som om hun burde sove, men har for meget uro, når det lykkes mig at få hende lagt vågner hun hurtigt igen. Mens hun stadig sov på arm sov hun i dette tidsrum, hvor jeg så vuggede hende hver gang hun vågnede og blev urolig. Skal jeg barer blive ved og ved eller?
Venlig hilsen A