Brev:
Madplan - dreng på 4 mdr.
20. januar 2011
Alder:
4 mdr.
Madplan - dreng på 4 mdr.
Hej Helen
Tak for nogle gode og brugbare svar tidligere.
Min søn er nu lidt over 4 mdr og vi er så småt begyndt at give ham lige grød og grøntsagesmos.
Men tænkte at du måske kunne komme med forslag til en madplan, da jeg er lidt i tvivl om hvornår på dagen det er bedst at give ham grøden.
De to dage hvor vi har lavet grød til ham, har han nemlig været så mæt at han ikke har drukket ret meget i løbet af dagen, men så bliver sulten/tørstig om natten istedet, og det er lidt frustrerende at han skal spise 2-3 gange fra 23-6.00.
Han sover som regel 3-4 timer fra ca. 11-14/15.00.
Så det kunne være godt med en madplan hvor luren indgår :-)
Mange Hilsner
Mette