Brev:
Rytme for twins
20. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Rytme for twins
Kære Helen.
Mine twins har efterhånden fået lidt rytme. De har nu fordobblet vægten siden fødslen og er i dag 2,5 mdr.
Vi står op ved kl 6.30, de får flaske og får sig lidt senere en power lur på lille time. Der kan komme endnu en lille lur ml 10-11, som tager ikke nødvendigvis ikke en time!
Er dette ok??? Eller for meget ???
De sover en lang middagslur på 2,5-3 timer, nogen gang kl 11 eller kl 12.
Efter 16.00 er de ved at blive overtrætte, men er ikke så god til at sove!
Men burde de ikke sove endnu et lur inden sengetid ved kl 19-20??????
Med venlig hilsen
Tvillingemor