Brev:
Sove i den samme seng
20. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Sove i den samme seng
Hej Helen,
Mit spørgsmål går ud på hvordan og hvorledes med søvn af vores twins.
Indtil nu sover tvillingerne siden fødslen i den samme seng. Men jeg tænkte, om de ikke kommer til at forstyre hinanden på længere sigt!!!
Pigen laver meget høje lyde inden hun falder i søvn mens drengen sover lidt mere uroligt.
Tror du, at de kan sove sammen - vi har kun 1 værelse til dem inden vi bygger ud:-)))
Kan vi vænne dem til hinanden og deres lyde? Eller er de bare ligeglad og det er os, forældrene, som bekymrer sig lidt for meget?
Hilsen
Den bekymrede tvillingemor