Brev:
Min baby bider mig i ansigtet
20. januar 2011
Alder:
6 mdr.
Min baby bider mig i ansigtet
Kære Helen
Min datter på 6 mdr har det meste af sit liv haft en spøjs opførsel: Hun bider mig i ansigtet. Til at starte med var det min hage hun bed i og suttede helt vildt på, men nu er det hele min ansigt som hun desperat bider, sutter og savler rundt på imens hun RÅBER og virker fuldstændig vanvittig (ikke ked!).
Hvorfor gør hun dette underlige noget? Er det en form for leg?
Hun virker på ingen måde ked eller utilpas og hun gør det ofte, når jeg har givet hende flaske og vi sidder og hygger. Hun er meget optaget af at pille mig i ansigtet, men så snart hun kan komme til det gør hun som ovenfor, hvilket jo er vældig skægt :-)
Hun gør det indimellem på sin farmor og mormor også, når de holder hende, men gør det slet ikke på sin far (måske fordi han stikker (skæg)).
Har du nogen ide om hvorfor hun gør dette? sjovt er det i hvert fald! :-)