Brev:
Friske mælkeprodukter i udland
21. januar 2011
Alder:
11 mdr.
Friske mælkeprodukter i udland
Kære Helen
Undskyld at jeg oversvømmer dig lidt med spm, men herude i SØ-Asien er der mange ubekendte. En af dem er mælkeprodukter til vores dreng.
En lokal delikatessebutik forhandler deres egne, friske, angiveligt også økologiske mælkeprodukter. Blandt andet fløde, smør, smøreost mv.
Kan vi give disse til vores dreng eller skal de koges op m maden først?
Vi ved jo ikke hvordan de er behandlet, men de er sandsynligvis ikke pasturiserede.
Det er meget svært at finde på pålæg herude, så det er rart at kunne give gutten grovfransbrød med smøreost fx.
Kan vi være trygge ved det?
Tak igen!
Kærlig hilsen
Den spørgelystne expat-familie