Brev:
Skift til grød
24. januar 2011
Alder:
3 mdr.
Skift til grød
Kære Helen.
Denne gang omhandler mit spørgsmål skift til grød.
Tvillingerne er næsten 3 mdr og jeg vil gerne være forberedt, når de fylder 4 mdr!
Køber man bare de færdilavet produkter og blander med MME?
Hvilken slags starter man med? Og hvordan introducerer man det til børnene?
De skal vel have flaske indtil 8-10 mdr !!??
Jeg takker mange gange på forhånd
Hilsen m