Brev:
Adskille amning og søvn
24. januar 2011
Alder:
3 mdr.
Adskille amning og søvn
Kære Helen
Min datter er 14½ uge gammel. Om natten falder hun i søvn, når hun bliver ammet. Hvis jeg skal adskille søvn og amning, skal jeg vække hende efter hun er faldet i søvn.
Hun bliver ved med at suge indtil hun er faldet i søvn, så det er svært at nå at flytte hende mellem amning og inden hun sover.
Hun bliver ammet hver 2.5-3 time.
Med venlig hilsen
Den spørgende