Brev:
Mælkeprodukter til 7 mdr. dreng
19. juli 2004
Alder:
7 mdr.
Mælkeprodukter til 7 mdr. dreng
Hej
Vi går lidt og tøver m.h.t. mælkeprodukter til vores søn på ca. 7½ mdr. Kan vi begynde at give ham yoghurt med frugt og sødmælk, eller skal vi vente lidt endnu?
Tak for en god brevkasse :-)
Med venlig hilsen
Per