Brev:
Mad - 6 mdr.
6. februar 2011
Alder:
6 mdr.
Mad  - 6 mdr.
Kære Helen.
Min lille datter er imidlertid tæt på 6 mdr her den 10., og jeg bliver nødt til lige at spørge om de råd, du gav mig angående madplan stadig er gældende.
Ydermere er det rigtigt at jeg nu kun skal tilbyde vand om natten, hvis hun vågner? Og er det af kop? Og hvilket tidsrum?
Hun er pludselig blevet så urolig om natten.
Skal jeg også begynde på nogle mellemmåltider eller gælder det stadig, at hun ikke skal mættes for meget af andet end modermælk? Skal jeg begynde på havregrød eller fuldkornsgrød til morgenmad? Åhh, så mange spørgsmål.
Tusind tak for dit sidste svar... det fik mange ting til at falde på plads.
De bedste hilsner
den bekymrede førstegangsmor