Brev:
Urolige morgener
21. februar 2011
Alder:
3 mdr.
Urolige morgener
Hej igen Helen..
Det går meget bedre med lillebror (som har fået navnet Maximus) han græder ikk så meget mere og vi har accepteret at han bare skal spise ofte, så nu tæller vi ikk timer mere og han får sin flaske når han vil have den...
Nu er der så bare et andet problem som egentlig har kørt i en månede eller to, omkring kl 3-4 stykker hver morgen begynder han at rode rundt i sin seng og skiftetvis græder, sover og mosler indtil vi står op omkring kl 6-7 og det ender som regel med at jeg må tage ham med ned på sofaen omkring kl 4-5 for ikk at vække Kornelius..
Jeg har spurgt min sp om hva det kan skyldes den uro, men hun siger at han er morgen menneske.. men den hopper jeg ikk på fordi han er ikk vågen og han er super træt.., jeg sys jeg har prøvet alt. skiftet stilling, skiftet ble, givet sut, lagt ham over til os i sengen, givet en flaske puttet ham bedre you name it... men måske du kan hjælpe mig lidt ??
Det er træls at vores morgener skal være sådan og det er 100 % hver eneste morgen. resten af natten er okay.
Hilsen Sine