Brev:
Udskiftning af narresut
20. juli 2004
Alder:
4 mdr.
Udskiftning af narresut
Hej
Jeg har en datter på 4 mdr hun har brugt de samme 2 sutter siden hun var 1 uge.
Nu er de begyndt at klæbe til fingerene når man klemmer på gummiet. Er de ved at trænge til at blive skiftet ud?
Hvor tit skal man udskifte narresutter?
Hilsen
Anja