Brev:
Onanerer sig i søvn
20. juli 2004
Alder:
3 år, 6 mdr.
Onanerer sig i søvn
Vores datter på 3½ år er lige holdt op med at bruge sut, hvilket egentligt er gået nemt, hun besluttede selv en dag at sende dem til "suttefeen" og hun har ikke spurgt til den siden.
Nu har vi dog fundet ud af at hun er begyndt at onanere for at falde i søvn hver aften. Vi har intet imod at hun onanerer i ny og næ, men synes ikke det er den bedste indsovningsvane, specielt ikke når hun skal falde i søvn på besøg hos andre.
Hun har aldrig været særlig glad for bamser og andre krammedyr, og kan derfor ikke rigtigt finde trygheden der. Hun har siden hun var helt lille selv faldet i søvn, ligget lidt og læst i bøger, hvilket hun også gør nu inden onanien.
Har du en idé til hvad vi kan gøre?